בית דין רבני חב"ד יזם מערכת הגנה לסמארטפונים

שטורעם - אתר חב'ד No Comments on בית דין רבני חב"ד יזם מערכת הגנה לסמארטפונים
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בית דין רבני חב"ד יוצא בבשורה גדולה לחסידי חב"ד: לאחר שנים שבהן לא הייתה קיימת מערכת הגנה המתאימה לצורכיהם של חסידי חב"ד, הנזקקים לשימוש בטלפונים חכמים (סמארטפונים) – הושלמה מערכת הגנה מיוחדת, המאושרת על-ידי ועד רבני חב"ד, להגנה על מכשירי הסמארטפון מפני תכנים לא ראויים.

ביה"ד יוצא בקריאה מיוחדת לחסידי חב"ד המחזיקים בסמארטפון או במחשב לוח (טאבלט) – "להתקין את מערכת הסינון החדשה לאנ"ש ולהירשם כמנוי על מסלול זה".

בהודעת בית הדין מודגש כי השימוש באינטרנט צריך להיות בהוראת רב או משפיע, אבל גם מי שהשימוש הותר להם חייבים להשתמש במערכת ההגנה החדשה.

עוד נאמר בהודעת הרבנים כי תלמידי הישיבות ומוסדות ישתמשו בטלפונים על-פי הכללים שייקבעו על-ידי כל ישיבה ומוסד.

תוכנת ההגנה פועלת על המכשירים הקיימים (בשלב זה במערכת ההפעלה אנדרואיד בלבד), ומרגע התקנה היא חוסמת את המכשיר מפני גלישה לאתרים בלתי רצויים, אך מאידך מאפשר שימוש נרחב בדברים מותרים, כמו אתרי חב"ד, 'וייז', מפות, בנקים, אתרי ממשל ואתרי חדשות המותאמים לציבור החרדי ועוד.

מערכת ההגנה פותחה במשך יותר משנה על-ידי חברת נטספאק, המובילה בעולם בתחום סינון תוכן, והיא נבנתה על-פי הנחיות בית הדין, באמצעות ועדת טכנולוגיה מיוחדת שהוקמה לצורך זה.

בימים הקרובים ייפתח האתר המיוחד שבו יהיה ניתן להירשם ולהצטרף למערכת ההגנה.

מבית הדין נמסר כי המערכת פועלת בשלב זה אך ורק על סמארטפונים מבוססי 'אנדרואיד' בלבד. עם זאת, בבית הדין עושים מאמצים ומפעילים לחצים על החברה כך שבקרוב תותאם המערכת גם לבעלי 'אייפון' ודומיו.



0 תגובות